- cerere de atestare;
- copie buletin identitate;
- curriculum vitae;
- copii legalizate de pe actele de stare civilă (certificat de naştere şi certificat de căsătorie);
- copii legalizate de pe actele de studii (ultima formă de învăţământ, inclusiv certificatul de pregătire profesională emis în condiţiile legii); precizăm faptul că este obligatorie certificarea absolvirii studiilor medii pentru ocuparea funcţiei de administrator de imobil;
- certificatul de cazier judiciar;
- recomandare din partea unuia sau mai multor proprietari din imobilul în care acesta domiciliază/din partea preşedintelui asociaţiei (ştampilată şi semnată de acesta - în cazul în care persoana ocupă funcţia de administrator la o asociaţie de proprietari):
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (apt de muncă).
Departament: Serviciul de Relații cu Asociațiile de Proprietari
Program de specialitate:
Luni 13:30 - 16:30
Miercuri 13:30 - 16:30
Joi 08:30 - 13:30