Aproape 400 de suflete, câini şi pisici, din adăposturile Primăriei Sectorului 2, îşi caută familii iubitoare
Primăria Sectorului 2 se îngrijeşte de aproape 400 de animale, câini şi pisici, în cele două adăposturi pe care le are în administrare, la Tânganu, în judeţul Ilfov, şi la Butimanu, în județul Dâmboviţa. Deşi patrupedele au nevoile de bază acoperite, de la hrană, la adăpost şi servicii veterinare, nimic nu poate înlocui căldura unui cămin adevărat. Aşadar, toate animalele din adăposturile Primăriei Sectorului 2 sunt disponibile pentru adopţie.
Cei care doresc să schimbe destinul unui căţel pot cere mai multe informații despre adopţie sau pot programa o vizită la adăpost, sunând la numărul de telefon 0728.980.840 sau prin e-mail la corina.condrut@ps2.ro. Apelurile sunt preluate de luni până joi, în intervalul orar 8:30 - 16:30, iar vineri de la 8:00 la 14:00.
Primăria Sectorului 2 promovează adopţiile responsabile, drept urmare adoptatorul va trebui să demonstreze că are venituri, dar şi că dispune de o locuință. Totodată, este necesară semnarea unui angajament, prin care persoanele interesate îşi asumă adopția câinelui sau, după caz, a pisicii. Adopţia poate fi definitivă, adică animalele sunt luate acasă, sau la distanță, prin donații lunare pentru un câine sau o pisică din adăpost.
Documente necesare pentru adopția definitivă:
Copia cărţii de identitate a adoptatorului;
Dovada veniturilor;
Dovada spațiului;
Acordul vecinilor, necesar doar în situația în care adoptatorul locuiește la bloc și mai are un câine;
Se completează și se semnează o declaraţie de angajament prin care adoptatorul își asumă adopția câinelui;
Se completează acordul pentru utilizarea datelor cu caracter personal.
Documente necesare pentru adopția la distanță:
Copia cărţii de identitate a adoptatorului;
Se semnează un contract de adopție la distanță prin care adoptatorul își asumă achitarea unei taxe lunare de adopție la distanță de 250 lei;
Se completează și semnează o declarație de angajament prin care își asumă adopția la distanță a câinelui;
Se completează acordul pentru utilizarea datelor cu caracter personal.
Adăposturile de la Tânganu, judeţul Ilfov şi de la Butimanu, județul Dâmboviţa se află la 20 de km, respectiv 40 de km distanţă faţă de centrul Capitalei. Intrarea în adăposturi se face cu programare și pe bază de carte de identitate.
Pentru orice alte informații, vă rugăm să să ne contactați la numărul de telefon 0728.980.840 sau pe e-mail la: corina.condrut@ps2.ro.
Cum ridici documente de la EASYBOX Primăria Sectorului 2
Vă invităm la sediul instituţiei pentru a descoperi “Primăria 24/7”. Este vorba despre noul easybox (smart locker), un sistem de livrare şi ridicare colete deja consacrat în industria de curierat, ce şi-a făcut loc şi în administrația publică locală.
Suntem prima autoritate locală din Bucureşti care a montat un sistem de livrare a coletelor la sediul instituției, pentru ca oamenii să îşi poată ridica oricând documentele solicitate, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
Astfel, cetăţenii îşi pot ridica documentele solicitate la orice oră din zi şi din noapte, ca urmare a instalării acestui easybox securizat, similar cu cele din industria de curierat.
TUTORIAL VIDEO - Cum ridici documente de la EASYBOX Primăria Sectorului 2
Datorită acestei noi soluţii inovatoare pentru administraţia publică, oamenii îşi vor putea rezolva problemele administrative şi în afara programului de relații cu publicul al instituţiei, fără a mai fi nevoie să stea la cozi, la ghişee.
„Cred că este o inovaţie la nivelul Bucureştiului, această primărie deschisă 24/7. Îţi laşi numărul de telefon şi adresa de e-mail la registratura primăriei, iar atunci când documentele sunt gata, ele sunt depuse în acest smart locker de unde le poţi ridica primind un SMS cu un cod sau un e-mail cu un cod QR. Documentele pot fi ridicate dimineaţa devreme, seara târziu, în weekend, de sărbători, oricând. Oamenii nu vor mai fi nevoiţi să îşi ia liber de la serviciu ca să vină să îşi ridice documentele de la primărie.”, a explicat primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu.
În paralel, Primăria Sectorului 2 lucrează la o procedură pentru ca şi depunerile de documente să se poată realiza fără drumuri la ghişeu.
„În prezent lucrăm la procesul de depunere documente, pe care ne dorim să îl facem similar cu cel de ridicări documente. La depunere, oamenii au nevoie de cele mai multe ori de puțin sprijin în aşa fel încât să ştie că au depus toate documentele necesare. Dacă în mediul privat se poate face, se poate şi în administraţia publică.”, a mai spus primarul Sectorului 2.
Pentru cei care preferă interacțiunea umană, tradiţională, ghişeele rămân deschise, acest easybox fiind o soluţie pentru cei care nu îşi pot ridica documentele solicitate în timpul programului de lucru al instituţiei.
Voluntar Oficial în viața comunității Sectorului 2
Orice locuitor al Sectorului 2 dornic de implicare civică este o resursă de neignorat. Tocmai de aceea, Primăria Sectorului 2 oficializează implicarea persoanelor dornice de a pune umărul voluntar la schimbarea și dezvoltarea comunității sectorului 2.
Taxe & Impozite & Amenzi achitate rapid. Fără cozi. Fără ghișee. Cu doar câteva atingeri de ecran.
Începând cu luna Septembrie, Primăria Sectorului 2 are un parteneriat cu SelfPay - cea mai mare rețea din România de terminale de tip self-service pentru efectuarea de plăți electronice. 5.700 la nivel național.
O nouă funcționalitate din zona plăților digitale. Cu un simplu sms la 7530, achitați taxa pentru emiterea certificatului de urbanism
După plata prin sms a taxei pentru emiterea cărții de identitate, Direcția Venituri Buget Local Sector 2 introduce o nouă funcționalitate din zona plăților digitale – plata prin sms a taxei pentru emiterea certificatului de urbanism. Noile tehnologii ne oferă o serie de oportunități de a ne rezolva problemele rapid și eficient. Acum, în câteva secunde, cu un simplu sms la numărul 7530, puteți achita taxa pentru emiterea certificatului de urbanism.
Plăteşte prin SMS taxa pentru emiterea cărții de identitate
Așa cum v-am promis, continuăm procesul de simplificare a accesului la serviciile oferite de Primăria Sectorului 2.
De astăzi, 15 decembrie 2020, puteți plăti taxa de emitere a cărților de identitate mai comod și mai rapid, printr-un simplu SMS la numărul de telefon 7530.
Notificare - tratamentul nr 13/14 - dezinsectie tantari adulti perioada 12-22 septembrie 2024
Informatii de interes public prima pagina
Accesări: 227
In perioada 12 -22 septembrie 2024, vom aplica TRATAMENTUL DE DEZINSECTIE IMPOTRIVA TANTARILOR ADULTI nr 13/14 – pe suprafetele exterioare ale obiectivelor cuprinse in Programul Unitar de Actiune 2024 aprobat de catre Consiliul General al Primariei Municipiului Bucuresti.