• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00, 031.403.99.61, 0372.10.61.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

ȘTIRI

Anunţ - program de relaţii cu publicul

Pentru prevenirea și evitarea îmbolnăvirii și răspândirii noului Coronavirus și pentru a asigura un nivel adecvat de protecție, este necesară evitarea contactului direct între persoane.

Se va păstra o distanță de minim 1,5 m între persoane
Nu vor staționa mai mult de 5 persoane în același timp în holul de așteptare
Este permis accesul unei singure persoane în dreptul unui ghișeu.

ÎN PERIOADA 18-31.03.2020, SE SISTEAZĂ RELAȚIA DIRECTĂ CU PUBLICUL, CU EXCEPȚIA:

- GHIŞEU NAŞTERI - Sediul din strada Chiristigiilor nr. 11-13
Luni, Marţi, Miercuri:

Primiri cereri - 9.00 - 14:00 / Eliberări acte - 15.00 - 16.00
Joi:
Primiri cereri - 9.00 - 14.00 / 16.30 - 18.00 / Eliberări acte - 15.00 - 18.00
Vineri:
Primiri cereri - 9.00 - 13.00 / Eliberări acte - 13.00 - 14.00

- GHIŞEU CĂSĂTORII - Sediul din strada Chiristigiilor nr. 11-13
Luni, Marţi, Miercuri:
Primiri acte - 08.30 - 15.00/ Eliberări acte - 15.00 - 16.00
Joi:
Primiri acte - 08.30 - 18.30 / Eliberări acte - 15.00 - 18.30
Vineri:
Primiri acte - 08.30 - 12.00 / Eliberări acte - 12.00 - 14.00
Sâmbătă:
Oficiere căsătorii - 08.00 - 14.00

- GHIŞEU DECESE - Sediul din strada Chiristigiilor nr. 11-13
Luni, Marţi, Miercuri:

Primiri acte - 08.30 - 15.00 / Eliberări acte - 15.00 - 16.30
Joi:
Primiri acte - 08.30 - 18.30 / Eliberări acte - 15.00 - 18.30
Vineri:
Primiri acte - 08.30 - 12.00 / Eliberări acte - 12.00 - 14.00
Sâmbătă, Duminică și Sărbători legale:
Primiri acte - 09.00 - 13.00

- ALTE PROBLEMATICI - Sediul din strada Chiristigiilor nr. 11-13

DOAR ÎN SITUAȚII DE MAXIMĂ URGENȚĂ
ÎNREGISTRĂRI CERERI: ANEXA 9, ANEXA 24, DUPLICATE CERTIFICATE DE NAȘTERE, CĂSĂTORIE, DECES
Marți – 8.30-16.30
Joi 8.30 – 18.30

- EVIDENȚĂ PERSOANE - Str. Ziduri Moşi nr. 23, în incinta Mall Veranda, etajul 2
Luni , Marți, Miercuri:
08:30 - 16:30
Joi: 8.30 - 18.30
Vineri: 08:30 - 14:00

Pe perioada stării de urgenţă se menţine valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice competente (cărți de identitate, cărți de identitate provizorii, mențiuni de stabilire a reședinței)
Se vor soluționa strict cazurile deosebite: motive medicale, pierderea, furtul, distrugerea actului de identitate, efectuarea unor operațiuni notariale / bancare.

Vă puteți adresa în continuare Primăriei Sectorului 2 telefonic, la numărul 021/209.60.00 sau prin mijloace electronice de comunicare:
- email – Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- formular contact pe site-ul instituției – https://www.ps2.ro/index.php/contact

- Mesageria paginii de Facebook a instituției - https://www.facebook.com/PrimariaSector2/


Pe perioada stării de urgență termenele legale stabilite pentru soluționarea solicitărilor formulate în exercitarea liberului acces la informații de interes public precum și a petițiilor se dublează.


© 2020 Primăria Sectorului 2 București.