CONSILIER PRIMAR
MARIA LUIZA SERABIAN
EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ
2007-2008 - GAV Scholtz & Friends Junior Copywriter & Strategist campanie internaţională "Sibiu Capitală Culturală Europeană"
Strategie şi conceptualizare campanii de advertising online & offline brand-uri internaţionale şi naţionale (Suzuki, Praktiker, Cumpăna, Rin Grand Hotel, Mantor, etc)
Strategie şi conceptualizare campanii de branding de la A-Z: nume de brand, poziţionare, diferenţiere, poveste de brand, coerenţă vizuală (logo design şi grafică de brand), strategic content website, materiale colaterale, broşuri prinţ & digitale, campanie 360 lansare de brand - concept creativ event de lansare, materiale de presă, advertoriale şi proiecte speciale presă, strategie de online branding şi brand development (Shiseido Spa at Stejarii Country Club, Essenza Spa Crowne Piaza, Soulhouse Consultancy Franţa & Londra & Dubai, DRG Global UAE, Nestwell Londra)
Campanii de construcţie şi dezvoltare de brand-uri internaţionale online & offline - de la nume de brand şi coerenţă grafică, până la construcţia de brand book-uri (filosofie, valori, poziţionare, diferenţiere, unique selling point, poveste de brand, direcţii de comunicare pentru dezvoltarea continuă a brand-ului), content creativ website, campanii de lansare de brand (online & offline) - Pop Up Spa (Vida Hotels Dubai), Divine (Abu-Dhabi), Oriental (Abu-Dhabi), Time Hotels (Dubai), Lighthouse (Bulgaria), Not a Sponge (Australia), etc.
EDUCAȚIE
2006-2008 - Maşter of Arts (MA): Culture, Communication and Globalization - Aalborg University, Denmark - program de maşter 2 ani; domenii de studiu si cercetare: comunicare in masa, comunicare interculturala, stiinte politice si sociologie
2002-2006 - Universitatea Naţionala de Arta Teatrala si Cinematografica "I.L Caragiale" Bucureşti - Facultatea de Film - specializarea Scenaristica si Comunicare Audiovizuala,
- Liceul Bilingv "George Cosbuc", Bucureşti
APTITUDINI ŞI COMPETENŢE PERSONALE
Limbi străine : Engleză avansat; Franceză avansat
Competenţe sociale abordări motivaţionale pentru stimularea creativităţii şi dezvoltarea ideii de echipă/de comunitate
Competenţe organizaţionale atenţie la detaliu de-a lungul întregului proces creativ: de la concept până la implementare