Certificarea Sistemului de Management al Calităţii în cadrul Primăriei Sectorului 2

Declaraţia de politică în domeniul calităţii

Declaraţia de Politică în domeniul Calităţii a Primăriei Sectorului 2

                     

Managementul de la cel mai înalt nivel din cadrul Primăriei Sectorului 2 a stabilit ca direcție principală a politicii sale manageriale modelarea prezentului şi viitorului Sectorului 2 prin implicarea beneficiarilor şi a celorlalte părţi interesate relevante, ȋn vederea satisfacerii cerințelor şi așteptărilor prezente şi viitoare ale acestora.

 

Principalele linii directoare asumate în acest sens, corelate cu obiectivele strategice asumate la nivelul instituției în contextul intern și extern, sunt următoarele:

  1. Asigurarea faptului că serviciile furnizate sunt rezultatul unor procese eficiente şi eficace, care se bazează pe înțelegerea cerințelor beneficiarilor şi identificarea realistă a problemelor comunității locale;
  2. Creșterea responsabilității faţă de comunitatea Sectorului 2, în condiții de eficiență, eficacitate şi îmbunătățire continuă a serviciilor oferite, precum și identificarea oportunităților de implementare a unor soluții de dezvoltare durabilă;
  3. Îmbunătățirea continuă a sistemului de management al calităţii, respectiv a proceselor prin monitorizare și evaluare, pentru asigurarea respectării cerinţelor aplicabile şi îndeplinirii așteptărilor beneficiarilor;
  4. Creșterea performantelor individuale ale personalului prin instruirea și conștientizarea permanentă a acestuia privind rolul fiecărui angajat în atingerea obiectivelor stabilite la nivelul instituției, implicit în obținerea calității serviciilor prestate;
  5. Menținerea şi îmbunătățirea continuă a culturii calității la nivelul instituției şi integrarea ȋn cultura europeană din acest domeniu;
  6. Valorificarea experienței acumulate ȋn vederea stabilirii unor proceduri clare şi coerente şi minimizării riscurilor aferente obiectivelor stabilite;
  7. Asigurarea unui cadru transparent în toate activitățile desfășurate, deschis şi orientat către interacțiunea cu beneficiarii şi furnizarea de servicii publice de calitate;
  8. Promovarea abordării bazate pe proces, pentru a susține și consolida angajamentul față de reușita misiunii instituției și a îndeplinirii obiectivelor strategice.

Serviciile furnizate către beneficiari se vor realiza printr-o abordare bazată pe legalitate, etică, integritate, eficiență, eficacitate şi transparență.

Susțin implicarea activă a cetățenilor și orientarea activității instituției către locuitorii sectorului 2.

Această politică a fost elaborată astfel încât să fie în concordanță cu reforma şi modernizarea continuă a administrației publice din România, precum și cu direcțiile strategice asumate de Primăria Sectorului 2, fiind bazată pe principiul îmbunătățirii performanțelor.

Mă voi implica constant şi în mod activ pentru aplicarea prezentei politici asigurând resursele umane, materiale şi financiare necesare îndeplinirii obiectivelor stabilite.

„Oraşul înseamnă ȋn primul rând oameni!”

 

Data: 11.11.2024

                                                 PRIMAR SECTOR 2

                                                     RAREŞ HOPINCĂ


© 2025 Primăria Sectorului 2 București.

Main Menu