Tipărire

Achiziţie contract de servicii de mentenanţă a echipamentului de controlul acces montat pe 12 uşi în centrul administrativ al sectorului 2

Dată adăugare: 2019-05-22
Dată expirare: 2019-05-30
Mod atribuire: Achiziţie directă
Documente: Documentatie de atribuire

Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, cu sediul în Bucureşti, str. Chiristigiilor 11-13, sector 2, va organiza achiziţia publică pentru atribuirea CONTRACTULUI DE SERVICII DE MENTENANŢĂ A ECHIPAMENTULUI DE CONTROLUL ACCES MONTAT PE 12 UŞI ÎN CENTRUL ADMINISTRATIV AL SECTORULUI 2, Cod CPV: 50610000 – 4 „servicii de întreţinere şi reparare a echipamentului de securitate”.

Modalitatea de achiziţie: achizitie directă;

Data limită pentru depunerea ofertelor este 30.05.2019, ora 12.00. Ofertele se depun la registratura sediului administrativ al Sectorului 2 al Mun. Bucureşti, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, Bucureşti.

 -Criteriul de atribuire:

Autoritatea contractantă va atribui contractul de achiziție publică ofertantului care a depus oferta în conformitate cu:

- calitatea serviciilor, inclusiv avantajele tehnice, caracteristicile funcționale, accesibilitate;

- organizarea, calificarea și experiența personalului responsabil să execute contractul;

Pentru relaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel/fax: 021.252.44.46, Serviciul Achiziţii Publice, persoana de contact : Bogdan Bobe, email : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..