• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

AUTORITATE TUTELARĂ

Obtinere dispozitie de autorizare privind incheierea unor acte juridice de catre copiii minori, reprezentati/asistati de părinti

Lista documentelor necesare pentru obţinerea dispoziţiei de autorizare privind încheierea unor acte juridice de către copiii minori, reprezentaţi/asistaţi de părinţi

1. Cerere tip;
2. Certificat de naştere copil/copii;
3. Certificat căsătorie părinţi;
4. Act identitate părinţi şi copil (dacă a împlinit 14 ani);
5. Certificat deces părinte (dacă este cazul)
6. Hotărâre divorţ părinţi (dacă este cazul)
7. Declaraţie tip completată şi semnată de către minorul care a împlinit 14 ani;
8. Documente privitoare la actul juridic pentru a cărei încheiere se solicită încuviinţarea (după caz, certificat de deces la succesiuni, certificat de grefă emis de Instanţa Judecătorească pe rolul căreia se află înregistrat dosarul spre soluţionare, testament, certificat moştenitor, act proprietate asupra bunurilor care fac obiectul contractului, antecontracte, extrase de cont, etc.)
9. Adresă emisă de către Biroul Notarial din care să reiasă că a fost deschisă procedura succesorală 10.Alte documente necesare în raport cu cererea formulată
Notă:
- Documentele se depun în copie xerox, după verificarea conformităţii copiei cu Originalul;
- Petiţionarul va avea asupra sa documentaţia de mai sus în original şi copie xerox.


Departament: Serviciul Autoritate Tutelara - Ghiseul 3

Telefon
0314039962

Program:
Marti 09:00 - 10:00
Joi 14:00 - 15:00


© 2019 Primăria Sectorului 2 București.