Vă invităm la sediul instituţiei pentru a descoperi “Primăria 24/7”. Este vorba despre noul easybox (smart locker), un sistem de livrare şi ridicare colete deja consacrat în industria de curierat, ce şi-a făcut loc şi în administrația publică locală.
Suntem prima autoritate locală din Bucureşti care a montat un sistem de livrare a coletelor la sediul instituției, pentru ca oamenii să îşi poată ridica oricând documentele solicitate, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
Astfel, cetăţenii îşi pot ridica documentele solicitate la orice oră din zi şi din noapte, ca urmare a instalării acestui easybox securizat, similar cu cele din industria de curierat.
TUTORIAL VIDEO - Cum ridici documente de la EASYBOX Primăria Sectorului 2 |
|
Datorită acestei noi soluţii inovatoare pentru administraţia publică, oamenii îşi vor putea rezolva problemele administrative şi în afara programului de relații cu publicul al instituţiei, fără a mai fi nevoie să stea la cozi, la ghişee.
„Cred că este o inovaţie la nivelul Bucureştiului, această primărie deschisă 24/7. Îţi laşi numărul de telefon şi adresa de e-mail la registratura primăriei, iar atunci când documentele sunt gata, ele sunt depuse în acest smart locker de unde le poţi ridica primind un SMS cu un cod sau un e-mail cu un cod QR. Documentele pot fi ridicate dimineaţa devreme, seara târziu, în weekend, de sărbători, oricând. Oamenii nu vor mai fi nevoiţi să îşi ia liber de la serviciu ca să vină să îşi ridice documentele de la primărie.”, a explicat primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu.
În paralel, Primăria Sectorului 2 lucrează la o procedură pentru ca şi depunerile de documente să se poată realiza fără drumuri la ghişeu.
„În prezent lucrăm la procesul de depunere documente, pe care ne dorim să îl facem similar cu cel de ridicări documente. La depunere, oamenii au nevoie de cele mai multe ori de puțin sprijin în aşa fel încât să ştie că au depus toate documentele necesare. Dacă în mediul privat se poate face, se poate şi în administraţia publică.”, a mai spus primarul Sectorului 2.
Pentru cei care preferă interacțiunea umană, tradiţională, ghişeele rămân deschise, acest easybox fiind o soluţie pentru cei care nu îşi pot ridica documentele solicitate în timpul programului de lucru al instituţiei.