• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00, 031.403.99.61, 0372.10.61.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

LICITAȚII ȘI ACHIZIȚII PUBLICE

Atribuire contract de servicii de mentenanţă a echipamentului de control acces montat pe 12 uşi în centrul administrativ al sectorului 2

Dată adăugare: 2019-04-01
Dată expirare: 2019-04-11
Mod atribuire: Achizitie directă
Documente: Documentaţie de atribuire, Clarificare, Erată

Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, cu sediul în Bucureşti, str. Chiristigiilor 11-13, sector 2, va organiza achiziţia publică pentru atribuirea CONTRACTULUI DE SERVICII DE MENTENANŢĂ A ECHIPAMENTULUI DE CONTROLUL ACCES MONTAT PE 12 UŞI ÎN CENTRUL ADMINISTRATIV AL SECTORULUI 2, Cod CPV: 50610000 – 4 „servicii de întreţinere şi reparare a echipamentului de securitate”.
Modalitatea de achiziţie: achizitie directă;
Data limită pentru depunerea ofertelor este 11.04.2019, ora 10.00. Ofertele se depun la registratura sediului administrativ al Sectorului 2 al Mun. Bucureşti, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, Bucureşti.
Criteriul de atribuire: achizitie directă

Autoritatea contractantă va atribui contractul de achiziție publică ofertantului care a depus oferta în conformitate cu:
- calitatea serviciilor, inclusiv avantajele tehnice, caracteristicile funcționale, accesibilitate;
- organizarea, calificarea și experiența personalului responsabil să execute contractul;

Pentru relaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel/fax: 021.252.44.46, Serviciul Achiziţii Publice, persoana de contact : Bogdan Bobe, email : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..


© 2019 Primăria Sectorului 2 București.