• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00, 031.403.99.61, 0372.10.61.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

LICITAȚII ȘI ACHIZIȚII PUBLICE

Achiziţie de cartușe toner pentru imprimante și multifuncționale

Dată adăugare: 2020-03-05
Dată expirare: 2020-03-11
Mod atribuire: achizitie directa

Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, cu sediul în Bucureşti, str. Chiristigiilor 11-13, sector 2, va achiziționa cartușe toner pentru imprimante și multifuncționale , conform tabelului anexat la prezentul anunț.
Produsele ofertate vor fi originale OEM, trebuie să respecte în totalitate cerințele din manualul tehnic al echipamentului și/sau recomandările producătorului echipamentelor, sa fie 100% compatibile cu echipamentele în care urmează să fie montate, fiind recunoscute de echipament.
La ofertarea produselor se va prezenta certificatul de conformitate emis de producător sau reprezentantul / reprezentanții acestuia în România și la livrare se va prezenta certificatul de garanție.
Nu se accepta produse reîncarcate, remanufacturate, echivalente. Produsele livrate vor fi NOI (nu desigilate, nu recondiționate (refurbished).
Se va încheia un contract între autoritatea contractantă și furnizor, iar livrarea se va face eșalonat până la data de 31.12.2020, pe baza unei comenzi ferme transmisă furnizorului pe e-mail sau fax.

Modalitatea de achiziţie: achiziţie (cumpărare) directă;

- Data limită pentru depunerea ofertelor este 11.03.2020 ora 14.00.

Ofertele se pot transmite electronic pe adresa de e-mail : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau se pot depune la registratura sediului administrativ al Sectorului 2 al Mun. Bucureşti, din str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, Bucureşti.

-  Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut.

- Modalitate de livrare : Produsele vor fi furnizate fără costuri suplimentare, la sediul beneficiarului din str. Chiristigiilor, nr. 11-13, în zilele de luni – joi, intre orele 08.30 – 15.00 și vineri între orele 08.30 – 13.00 , în urma transmiterii unei comenzi ferme.

-  Plata se va efectua în termen de 30 de zile de la recepționarea produselor și data înregistrării facturii, într-un cont de trezorerie.

-  La prezentul e-mail se atașeaza tabelul cu produsele solicitate și cantitatile aferente.

Pentru relații suplimentare ne puteţi contacta la tel/fax: 021.209.60.00, int. 338 / 0766.204.716 ; e-mail : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , Serviciul Achiziţii Publice, persoana de contact : Ispas Elena.


© 2020 Primăria Sectorului 2 București.