LICITAȚII ȘI ACHIZIȚII PUBLICE

Achiziţie contract de prestări servicii de tip catering pentru beneficiarii proiectului “Intervenții integrate socio-educationale pentru copiii defavorizaţi din zona urbană marginalizată Baicului”

Dată adăugare: 2022-02-03
Dată expirare: 2022-02-09
Mod atribuire: achiziţie directă
Documente: documentaţie de atribuire

Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti va derula o procedură proprie pentru încheierea contractului de prestări servicii de tip catering pentru beneficiarii proiectului “Intervenții integrate socio-educationale pentru copiii defavorizati din zona urbană marginalizată  Baicului”

1)Denumirea, adresa, numarul de telefon și fax, adresa de e-mail a autorității contractante

-Adresa: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti, Strada Chiristigiilor nr. 11-13, Sector 2, București, Cod Postal 021561, România
-de telefon: +40 21.252.44.46 / Fax: +40 21.252.44.46
-Persoana de contact: Radu Neg
-adresa de e-mail: radu.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
-Adresa web a sediului principal al autorității contractante(URL): www.ps2.ro

2) Modalitatea de atribuire: desfășurarea unei proceduri proprii în vederea atribuirii contractului de prestări servicii de tip catering pentru beneficiarii proiectului “Intervenţii integrate socio-educaţionale pentru copiii defavorizați din zona urbană marginalizată  Baicului”

3) Denumirea serviciilor: servicii de tip catering pentru beneficiarii proiectului cu titlul „Intervenții integrate socio - educaționale pentru copiii defavorizați din zona urbană marginalizată Baicului”, Cod CPV:55524000-9 – „ servicii de catering pentru școli”

4)   Valoarea estimata totală : 574.070,00 lei ( fără TVA ) Valoarea estimată totală s-a defalcat pe două categorii de beneficiari, respectiv:

-Masă elevi program tip Școală după școală – 293.400,00 lei (fără TVA) = 14,67 lei/copil/zi*20 de zile/lună*10 luni*100 de copii;
-Masă preșcolari pentru program prelungit – 280.670,00 lei (fără TVA) = 16,51 lei/copil/zi*20 de zile/lună*10 luni*85 de copii.

5) Sursa de finanțare: bugetul local

6) Termenul limită de solicitări pentru clarificări și adresa de e-mail unde pot fi trimise, dacă este cazul:

Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări în maxim 2 zile de la primirea acestora, dar numai în cazul solicitărilor de clarificări care s-au transmis de către ofertanți cu cel puțin 3 zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor.

Orice clarificare solicitată de ofertanți se va  transmite la adresa e-mail  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  cu mențiunea „Servicii de catering pentru beneficiarii proiectului “Intervenții integrate socio-educaţionale pentru copiii defavorizaţi din zona  urbana marginalizata  Baicului”, iar răspunsul autorității contractante va fi:

- transmis ofertantului prin e-mail la adresa indicată de acesta în solicitarea de clarificări

și

- de asemenea postat pe site-ul www.ps2.ro, secțiunea „Licitații și achiziții publice” / anunțul cu titlul:  „Servicii de catering pentru beneficiarii proiectului “Intervenții integrate socio-educationale pentru copiii defavorizați din zona  urbană marginalizată  Baicului” “

 7) Limba de redactare a ofertelor / Termenul limită de depunere a ofertelor / Adresa la care se depun ofertele

Limba de redactare a ofertelor: Română 
- Termenul limită de depunere a ofertelor: 09.02.2022, ora 12,00
- Adresa la care se depun ofertele: Registratura Primăriei Sectorului 2 din str. Chiristigiilor nr. 11-13, Sector 2, Bucuresti, cod poștal 021561

8) Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta în termen de valabilitate: 90 de zile

9) Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut

10) Adresa de internet la care sunt disponibile documentele procedurii: site-ul www.ps2.ro / secțiunea „licitații si achiziții publice”

 

 

 


© 2025 Primăria Sectorului 2 București.

Main Menu