• Str. Chiristigiilor nr. 11-13
  • 021.209.60.00, 031.403.99.61, 0372.10.61.00
  • Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • TelVerde 0800.500.772

LICITAȚII ȘI ACHIZIȚII PUBLICE

Achiziţie directă 11 laptopuri

Dată adăugare: 2019-08-29
Dată expirare: 2019-09-04
Mod atribuire: Achiziţie directă
Documente: Caiet de sarcini

Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, cu sediul în Bucureşti, str. Chiristigiilor 11-13, sector 2, va  achizitiona  11 laptopuri.        

Modalitatea de achiziţie: achiziţie (cumpărare) directă;

-Achiziție directa a șapte laptopuri conform caietului de sarcini nr. 107078 și cerințelor tehnice minimale ale configurației, atașate la prezentul anunț publicitar și patru laptopuri conform caietului de sarcini nr. 79658 și cerințelor tehnice minimale ale configurației, atașate la prezentul anunț publicitar, pe site-ul www.ps2.ro la secțiunea licițatii și achiziții publice. Ofertele se depun în format fizic și se vor înregistra la registratura instituției Primăriei Sector 2, cu sediul în str. Chiristigiilor, nr. 11-13, sector 2 București,  sau în format electronic la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. transmisă în atenția  persoanei de contact enunțată în prezentul anunț,.

-Achiziția se va face în baza unui contract încheiat între autoritatea contractanta și operatorul economic care are oferta cea mai avantajoasă. Operatorul economic va avea obligația constituirii unei garanții de bună execuție de 5% din valoarea produselor, în termen de 5 zile lucrătoare de la data semnarii contractului de către ambele parți și care va fi restituită conform prevederilor legale în termen de maxim 14 zile de la data întocmirii procesului-verbal de recepţie a produselor care fac obiectul contractului de achiziţie publică.

-Data limită pentru depunerea ofertelor este : 04.09.2019 ora 12:00. 

-Criteriul de atribuire: prețul cel mai scazut.

-Modalitate de livrare : livrarea se va face fără costuri suplimentare la sediul Primăriei Sector 2 din str. Chiristigiilor, nr. 11-13, in maxim 30 zile calendaristice de la data semnării contractului, în zilele de luni până joi, interval orar 9.00 -15.00 si vineri 9.00 – 12.00.

-Plata se va efectua în termen de 30 de zile de la recepția produselor și data înregistrării facturii , într-un cont de trezorerie.

-La prezentul anunț atașăm caietul de sarcini, și caracteristicile tehnice ale produselor care se vor achiziționa.

Pentru relaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel/fax: 021.209.60.00, int. 338 / 0766.204.716 ; e-mail : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , Serviciul Achiziţii Publice.

Persoana de contact :  Ispas Elena.

Ataşamente:
Download-ează fișierul (caiete de sarcini.pdf)caiet de sarcini

© 2019 Primăria Sectorului 2 București.