Situaţia contractelor pentru serviciile de salubrizare în sectorul 2
   Asociații de  proprietari   Persoane fizice - case   Pentru contractare servicii de  salubrizare contactaţi
  Total  2.579   Contracte: 2442   Total  25.411   Contracte: 18.383   tel. 021.9654  email contractare@supercom.ro  |  www.salubritate.ps2.ro

LICITAȚII ȘI ACHIZIȚII PUBLICE

Achiziție directă pentru serviciile de arhivare electronică

Dată adăugare: 2022-11-04
Dată expirare: 2022-11-09
Mod atribuire: Achiziție directă
Documente: Documentație de achiziție

Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, cu sediul în Bucureşti, str. Chiristigiilor 11-13, sector 2, va  achiziționa servicii de arhivare electronică, având codul CPV: 72252000-6 Servicii de arhivare computerizata (Rev.2),  necesare bunei desfășurări a activităților Primăriei Sectorului 2 pe o perioadă de 12 luni. 

  • Modalitatea de achiziţie: achiziție directă;
  • Criteriu de atribuire: preţul cel mai scăzut;
  • Valoarea estimată a achiziției: 5.000,00 lei fără TVA;
  • Data limită pentru depunerea ofertelor este 09.11.2022, ora 12:00. Ofertele se vor trimite pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. si in cc pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Condiție obligatorie: prestatorul va face arhivarea electronica a documentelor in conformitate cu cerintele cadrului legal existent:
  1. Legea nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor in forma electronica
  2. Ordinul ministrului MCSI nr. 493/15.06.2009 privind normele tehnice si metodologice pentru aplicarea Legii nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor in forma electronica
  3. Ordinul ministrului MCSI nr. 489/15.06.2009 privind normele metodologice de autorizare a centrelor de date
  • Caracteristici minimale ale serviciilor de arhivare electronică:
    • 5000 de documente - incărcare în proces automat ;
    • 3 metadate;
    • Acces web nelimitat pentru utilizatori Certificat digital calificat pentru TDD 2 ani;
    • 5 utilizatori;
    • Modul de rapoarte/analize/statistici .
  • Note:
    • serviciu de stocare securizata a 2 GB/ an in aplicația de arhiva electronica
    • un document poate avea 1-10 pagini
    • arhiva electronică va fi predată către autoritatea contractantă la expirarea contractului în format consolidat, respectând prevederile legale.
  • Pentru relaţii suplimentare ne puteţi contacta : tel/fax 021.252.44.46, Serviciul Achiziţii Publice, persoana de contact: Săbău Laura, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

© 2022 Primăria Sectorului 2 București.